Over mij

Hi! Mijn naam is Kevin Ruhe. Leuk dat je een kijkje komt nemen op de site. Kijk gerust even rond ;-). Al meer dan zes jaar is e-mailmarketing mijn passie. Ik ben ooit begonnen met e-mailmarketing nog tijdens mijn studie Toegepaste Psychologie. Ik was gefascineerd door consumenten psychologie. Daar leerde ik wat er om gaat in het brein van je klanten op het moment dat ze voor jouw merk of product kiezen. Maar belangrijker nog, tijdens die studie en in de ervaringen die ik later heb opgedaan kwam ik erachter dat e-mailmarketing één van de gaafste manieren is om het gedrag van je klanten actief te beïnvloeden en zo jouw doel te bereiken. Toen is er bij mij een vlammetje gaan branden die nooit meer is uitgegaan...

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kevin-ruhe/

"Volgens mij kan het beter..." 

Na mijn studie ben ik mijzelf verder gaan specialiseren in e-mailmarketing / crm. Hiermee heb ik o.a. veel ervaring opgedaan binnen de retail, fondsenwerving, onderwijs en entertainment branches. In al die jaren heb ik natuurlijk een hoop goede maar ook veel slechte voorbeelden gezien van bedrijven die e-mail marketing inzetten. Ik zag vaak dat ze bleven steken bij bijvoorbeeld het versturen van een simpele nieuwsbrief en dan gingen zitten afwachten totdat het geld binnenstroomde. En dan verbaasd waren als dat tegenviel. Regelmatig dacht ik dus: "Volgens mij kan het beter...".

Vandaar dat ik na al die jaren besloot om al mijn opgedane kennis en ervaring in te zetten en voor mijzelf te gaan beginnen. Omdat ik geloof dat je met e-mail waardevol contact tussen jou en je doelgroep kunt creëren.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Kijk even onder het kopje ’Diensten’.  


De naam e-llenials is een samenvoeging van e-mail en millenials. Het eerste deel moge duidelijk zijn. Het tweede deel staat voor mijn kijk op e-mailmarketing. Ik kom zelf uit de millenial generatie. Kenmerkend voor deze generatie is het feit dat ik ben opgegroeid in een digitale wereld. Een wereld waarin informatie (maar ook die nieuwe sneakers) verkrijgbaar zijn binnen slechts één klik of swipe. Dat vraagt om een heel andere kijk op online marketing zoals die tot nu toe wordt ingezet. Deze nieuwe generaties laten zich niet zomaar meer vangen door slimme verkooptrucjes. Ze willen kopen bij een merk waarmee ze zichzelf kunnen identificeren, het aankoop proces moet super soepel verlopen en bovendien willen ze open en transparant behandeld worden. Want als ze niet tevreden zijn over de geleverde koopervaring zitten ze binnen één klik bij je concurrent die het wél op orde heeft.

Een hoop uitdagingen dus…

Maar er is hoop, ik help je graag! En het mooie is, ik ben ervan overtuigd dat als je deze doelgroep weet te bereiken je daarmee ook oudere doelgroepen bereikt. Het wordt weer tijd dat de klant centraal komt te staan en daar help ik je graag bij. Check ‘mijn visie op e-mailmarketing’ voor het complete verhaal. 

Sales Marketing Group

Met mijn bedrijf e-llenials ben ik aangesloten bij het partnernetwerk van de Sales Marketing Group (SMG). SMG is een collectief van zelfstandige ondernemers die allemaal hun eigen specialisme hebben binnen online marketing. We geloven in de kracht van samen ondernemen en het delen van kennis.